środa, 5 lutego 2014

Piękne dłonie - peeling kawowy

Witajcie!
 
Dziś coś zupełnie innego. W ostatnim czasie było bardzo kuchennie, a dziś kosmetycznie.
Nie wiem jak Wy, ale ja mam ogromny problem ze skórą na dłoniach. Niestety nie potrafię zmywać, czy sprzątać w rękawicach, więc bardzo mi się niszczy skóra dłoni. Pomimo, że je nawilżam przeróżnymi kremami niestety nadal są szorstkie.

 
Udało mi się ostatnio "coś" z nimi zrobić - odbudować. Jasne, że nie po jednym razie będą idealne, albo chociaż takie, jak bym chciała, ale jest znaczna poprawa.
Zastosowałam peeling kawowy. Najczęściej peeling kawowy kojarzy nam się z walką z cellulitem :) Jednak na walkę z cellulitem zaparzamy kawę. A na regenerację dłoni po prostu używamy ją  "surową".

Do miseczki wlewamy 2-3 łyżki oliwy z oliwek, albo nawet zwykłego oleju kuchennego. Do niej wsypujemy 1 łyżkę kawy sypanej i mieszamy do uzyskania "papki".
 

 Po uzyskaniu "papki", nakładamy na dłonie i wcieramy w nie tak samo jak przy myciu rąk mydłem.
 
Po zabiegu dobrze spłukać kawę z dłoni, delikatnie otrzeć je w delikatny ręcznik i wmasować ulubiony, nawilżający krem do rąk.
 
Peeling należy stosować raz w tygodniu :)
 
 
Moim dłoniom pomogło. A czego Wy używacie?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz