czwartek, 23 stycznia 2014

Camembert z ananasem

Dziś przedstawiam Wam jedno z moich ulubionych dań na ciepło. Niby nic, a jest przepyszne i syte.
Otóż, mówię o serze camembert z ananasem :)
 
Co będzie nam potrzebne?
To proste: ser camembert i plaster ananasa :) Aaa i mikrofalówka! :)
 
Co dalej? To też proste :)
Plaster ananasa kładziemy na ser i na talerzyku dajemy produkty do mikrofalówki. Ja w swojej (nie wiem na jakiej mocy, bo to stara mikrofalówka) "grzałam" przez 1,5 minuty. Trzeba uważać, żeby ser się nie roztopił na tyle, że zmieni swoją formę, albo co najgorsze - rozpadnie się.
Po wyciągnięciu dałam dla ozdoby pomidor :)
Potrawę tą poznałam jak byliśmy kiedyś z mężem na kolacji firmowej z jego pracy. W dziurce z ananasa był mały kleksik dżemu truskawkowego. Też było smaczne, ale dla mnie za słodkie.
Także ja dziś postawiłam na pomidorka, który jest lekko kwaśny :)
 
Voilà! Pyszna kolacja gotowa :)) Smacznego! :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz