wtorek, 7 stycznia 2014

Kawa z pianką

Dziś o kawie, którą uwielbiam. Czy to latte? Nie wiem. Nie znam się na kawach :) Ja to nazywam "kawa z pianką" :)
Jak ją robię? Zaczynam od zrobienia kawy. Ja piję rozpuszczalną. Aktualnie mam Nescafe Creme. Lubię tę kawę, bo jest delikatna. Niektórzy powiedzą, że kawa rozpuszczalna, to sam syf. Wiem o tym, ale ja lubię taką. Poza tym bardzo rzadko piję kawę :) Także jestem usprawiedliwiona :D
 
Do zrobienia takiej pysznej kawy potrzebne nam będą:
  • kawa
  • woda do zalania kawy
  • mleko (najlepiej 3,2%)
  • spieniacz do mleka (jak nie mamy, to słoik)


 
 Mleko należy podgrzać (musi być gorące), a następnie spienić. Ja używam spieniacza, choć ostatnio próbowałyśmy z siostrą "metodę słoikową" i też się udało, tyle, że dłużej trwało spienianie.
Słoikiem po prostu należy mocno i długo trząść :)
Po zalaniu kawy i spienieniu mleka, piankę należy wlać na kawę, albo "kłaść" ją delikatnie łyżką.
Ja lubię kawę posypaną cynamonem :) Ale można posypać mieloną czekoladą, kardamonem, czy czymkolwiek, co się lubi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz