poniedziałek, 6 stycznia 2014

Start 06.01.2014

Witajcie na moim blogu!
 
O czym on będzie? O wszystkim (co nie znaczy, że o niczym) - o życiu, o gotowaniu, pieczeniu, urodzie, o szczęściu, o książkach, filmie (tym dobrym i złym), o tym co mnie boli w życiu (czyli krzywda dzieci, zwierząt). I wiele, wiele innych tematów.
 
Uwielbiam czytać książki, a szczególnie je kupować :) Dobry film, nie jest zły, choć lubię te, nad którymi nie trzeba za wiele się zastanawiać. Co nie znaczy, że po ambitniejsze filmy nie sięgam.
W ostatnim czasie lubię testować różne kosmetyki, dlatego będą pojawiać się różne recenzje na ich temat.

Jestem zwolenniczką jak najprostszych przepisów kulinarnych. Nie lubię nic skomplikowanego, bo nie lubię spędzać czasu w kuchni :)
 
Pragnę, by to miejsce było przyjazne, bez zawiści, zazdrości - czyli takie, jakie moje życie. Także usiądźcie wygodnie i rozgośćcie się.

Kilka pierwszych postów będzie skopiowanych z mojego starego bloga, który musiałam usunąć ze względów osobistych :)
 
Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz